PRINS LIQUI MAX 2.0 Άμμεσου Υγρού Ψεκασμού

PRINS LIQUI MAX 2.0 Άμμεσου Υγρού Ψεκασμού

by Μπίρμπος Υγραεριοκίνηση

Όλη η τεχνογνωσία

της PRINS

Σε ασυναγώνιστη τιμή

 

Σύστημα Υγρού Άμμεσου Ψεκασμού Υγραερίου (LPG)

Ανακαλύψτε το  LIQUI Max 2.0

Προηγμένες δυνατότητες βαθμονόμησης Βέλτιστη ενσωμάτωση με τα συστήματα OEM

Παράλληλα με το σύστημα καυσίμου OEM, το Prins Direct Liqui- Το σύστημα Max έχει σχεδιαστεί για δύο καύσιμα ή μονού καυσίμου λειτουργία υγραερίου σε οχήματα με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού.

Το σύστημα Direct LiquiMax είναι σχεδιασμένο για κινητήρες με τα συστήματα άμεσης έγχυσης καυσίμου, πράγμα που σημαίνει ότι το καύσιμο εγχέεται απευθείας υπό υψηλή πίεση (20-250 bar) στον κύλινδρο αντί να εγχυθεί μέσα στην πολλαπλή εισαγωγή.

Αξιοποιώντας τα υπάρχοντα εξαρτήματα OEM-DI, η απόδοση του Direct LiquiMax είναι ίση με την απόδοση του κινητήρα στη βενζίνη. Με το σύστημα Direct LiquiMax δεν υπάρχει καμία διαφορά στην οδήγηση μεταξύ της λειτουργίας του υγραερίου από αυτή της βενζίνης.

Τι Πρέπει Να Ξέρετε

• Ρυθμιζόμενα χρώματα LED για απρόσκοπτη ενσωμάτωση στο ταμπλό
• Εκτεταμένες διαγνωστικές λειτουργίες, τόσο κατά τη διάρκεια λειτουργίας του οχήματος όσο και για το εργαστήριο
• Δομοστοιχειωτό καλώδιο σύνδεσης Plug & Play
• Πάγωμα πληροφοριών πλαισίων των πρώτων 2 σφαλμάτων • 32-bit ECU ποιότητας OEM
• Ένα εργαλείο διάγνωσης για όλα τα συστήματα Prins
• Η στάθμη καυσίμου LPG είναι επίσης ορατή όταν οδηγείτε στη βενζίνη
• Συμμορφώνεται με τους κανονισμούς R67-01 και R115
• Άμεση εκκίνηση στο υγραέριο
• 2 χρόνια εγγύηση

Εξαρτήματα

Πολυβαλβίδα Μονάδα καυσίμου

• Περιοριστή πλήρωσης 80%
• Ανεπίστροφη βαλβίδα πλήρωσης
• Βαλβίδα περιοριστή ροής (FLV)
• Βαλβίδα εκτόνωσης υπερπίεσης (PRV)
• Ένδειξη στάθμης
• Βαλβίδα διακοπής
• Γραμμή επιστροφής
• Γραμμική τροφοδοσία
• Αντλία υγραερίου με φίλτρο για την αποφυγή ρύπων στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου • Περιστροφικό δοχείο που περιορίζει την περίπτωση στεγνής λειτουργίας της αντλίας σε δυναμική οδήγηση
• Βασισμένο στις αυστηρότερες προδιαγραφές

Boost Bump

• Αντλία στροβίλου υψηλής πίεσης
• Εγκατεστημένο σε σειρά με την αντλία καυσίμου βενζίνης OEM
• Αύξηση της πίεσης για την ομαλή μετάβαση στη βενζίνη από το LPG
• Υψηλή ικανότητα ροής
• Συμπαγής σχεδιασμός για εύκολη εγκατάσταση • Ανθεκτικό πλαστικό περίβλημα

Μονάδα διαχείρισης καυσίμων (FMU)

• Δίνει τη δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ LPG και βενζίνης
• Ολοκληρωμένος έλεγχος των βαλβιδών διακοπής από τον εγκέφαλο AFC-2
• Ενσωματωμένο φίλτρο τροφοδοσίας LPG (φίλτρο σέρβις)
• Ενσωματωμένα μόνιμα φίλτρα εισόδου
• Ενσωματωμένος αισθητήρας πίεσης / θερμοκρασίας • Συμπαγής σχεδιασμός για εύκολη εγκατάσταση

Οδηγός Αντλίας

• Ελέγχεται από τον εγκέφαλο AFC-2 με σήμα PWM • Ελέγχει γραμμικά την αντλία
• Ειδοποιεί τον εγκέφαλο σε περιπτώσεις βλαβών
• Αναγνώριση στεγνής λειτουργίας
• Μείωση τάσης που παρέχεται από το σήμα PWM
• Με ενσωματομένο περιοριστή φορτίου εξόδου όταν αναγνωρίζει υψηλή θερμοκρασία και κλείνει εντελώς όταν βγει εκτός ορίων

AFC-2 Εγκέφαλος

• Ελέγχει όλες τις λειτουργίες του συστήματος DIRECT MAX-2 για ασφάλεια, στρατηγικές εναλλαγής, διαχείρισης καυσίμου και διάγνωσης
• Ελέγχει αμφίδρομα τη μονάδα καυσίμου, τον οδηγό της αντλίας, την αντλία ώθησης, τη μονάδα διαχείρησης καυσίμου και τον διακόπτη εναλλαγής
• OEM αδιάβροχή κατασκευή με μονάδα εξαερισμού
• Μια μπρίζα 81 επαφών για την κεντρική καλωδίωση και μια μικρότερη 40 επαφών για την προσαρμογή διαφορετικών συστημάτων κινητήρων
• Υψηλής απόδοσης επιπέδου κατασκευαστών OEMηλεκτρονικά 32 Bit.
• Πολλαπλοί τρόποι επικοινωνίας για πλήρη ενσωμάτωση με όλους σχεδόν τους τύπους κινητήρων

LED Επιλογέας Καυσίμου

• Μικρός, όμορφος και διακριτικός σχεδιασμός.
• Δυνατοτητότηα επιλογής του χρώματος εμφάνισης ώστε να ταιριάζει ιδανικά με τον εσωτερικό φωτισμό του αυτοκινήτου
• Με ηχητική ένδειξη που ενημερωνει τον οδηγό σε περίπτωση βλάβης ή εξάντλησης του καυσίμου στη δεξαμενή.
• Φωτοαισθητήρας για την αυξομείωση της έντασης των ενδείξεων
• Επικοινωνία μέσω LIN system με τον εγκέφαλο

Δεξαμενές

• Κυλινδρικές και τύπου ρεζέρβας δεξαμενές